Post by hangiovorbimo on Feb 24, 2022 17:26:29 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Leo\u0027s Fortune 2022 version ▞▞▞
Jeg kan så godt lide dette spil ... fordi fuldt interesseret spil ... og gv lettelse ..
downloadet for et stykke tid siden. siger nu, at den skal opdatere indhold, men den vil ikke opdatere, så jeg kan ikke fortsætte med spillet. Jeg er godt rystet, da jeg nød det. og træt af at lave de samme niveauer igen og igen
Har brug for 18:9-forhold
Jeg kan virkelig godt lide denne app, og Leo er virkelig sød! især når han puster op, tror jeg ikke det burde være 3 pund, selvom måske 2 pund ville have været bedre
Jeg fandt det sjovt i dette spil... Ja. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige. Intet, jeg kan sige, kan virkelig beskrive, hvor vidunderligt dette spil er. Det var bestemt mine penge værd! Mit eneste klagepunkt er, at hardcore-tilstanden er utilgivelig uden fornuft.
Det vil ikke engang spille ordentligt, bliver ved med at sige på udkig efter ressourcer til at downloade. Ret eller refunder de penge, jeg har betalt.
Ja, den har fin grafik og lyd, men kontrollerne er meget irriterende.
bhop pro Simulatie zgy
里奧的財富 冒險 jna
Værd pengene! Simple kontroller, der, når de bruges med timing og dygtighed, udfører uendelige manøvrer med det umiddelbare miljø. Som en fuzzy, squishy stødbold på et 3D-billardbord. Meget smart og innovativ! Gåder, fælder, skjulte områder og præmier og en sød sjov historie. Jeg skammer mig over at indrømme, at jeg har givet 5 stjernevurderinger før, simpelthen for at stoppe med at blive chikaneret, når jeg prøver at spille, og det er for tidligt for mig at dømme et spil endnu (eller når der er en pris involveret 😉) , men ikke denne 1
Fantastisk spildesign og niveauer. Ville bare ønske, at kontrollerne var mere konsekvente. Nogle gange vil Leo flyve, andre gange kravle. Nogle gange hopper højt, andre gange bare hopper. Bevægelsesindikatorer viser fuld gas i begge tilfælde.
Alt er godt, det er musikken, der er irriterende
Sandsynligvis ikke med fem dollars.
I tog 860 rs det dobbelte af dets omkostninger, det er et bedrageri, jeg vil have mine penge tilbage
Let at elske ❤ svært at mestre, et fantastisk must have eventyrspil.
Efter at have spillet kampagnen igennem, har jeg besluttet at sænke min anmeldelsesscore. Kontrollerne mangler præcision og virker nogle gange ikke. Historien interesserede mig overhovedet ikke. Også på et af niveauerne styrtede spillet ned med min telefon, så jeg var nødt til at genstarte den. Sandsynligvis en enkelt gang, men stadig bekymrende. Jeg synes stadig, at dette spil er værd at spille, men helst når det er til salg. Jeg læste anmeldelserne, og jeg troede, det ville være et sjovt spil, og selvom grafikken er fantastisk, og historien er sød, er den virkelig kort , og for at få 3 stjerner i et niveau skal du være fejlfri og aldrig dø, jeg kan godt lide, at du har uendelige liv, men det gør ikke noget, det vil ikke give dig de 3 stjerner, du har brug for til den fulde gennemførelse af niveauet. Så i bund og grund betaler du for en sød historie og flot grafik.
Ser godt ud, og jeg kan godt lide hans flydende springmekaniker. Men det er virkelig et uinspireret platformspil, som de fleste langtidsspillere kan finde kedelig.
Dette er bare det sødeste puslespil med fremragende grafik og udfordrende løsninger at finde. Jeg har haft dette spil i et stykke tid nu og bliver aldrig træt af det. Telefoner har ændret sig så meget, at jeg føler, at det ville være værd at overveje at ændre knapplaceringerne for at gøre det nemmere at holde og mindre tilbøjelige til at trykke på 'Pause'. Hmmm ... måske flytte pause til bunden og kontroller til toppen! Bare et fantastisk spil med en attraktiv historie - og værd at betale for!
Det er meget svært
Grafikken er fin, og spillet er sjovt, men jeg kan ikke komme igennem niveau 5. Boksen går ikke op ad bakken. Venligst ret!!!!
Leo's Fortune સાહસિક yni
Frustrerende kontroller
Jeg ønskede en refusion, men det var for sent
Leo's Fortune er repræsentationen af perfektionen af et platformspil. Fantastisk grafik, fremragende kontrol og et velkonstrueret niveaudesign viser en stor mængde polish. På ulempen er den utrolige korthed. Spillet kan gennemføres mellem 2 og 3 timer. Disse minutter er en fantastisk oplevelse, men forvent ikke lang levetid i sine 20 niveauer. Genafspilningsværdi er at få flere stjerner, hvilket er meget svært for nogle niveauer.
Fantastisk spil, som jeg nød at spille. Nydt datid. Alt for kort for pengene
Det er et underholdende spil med en dejlig følelse. Kontrolformatet er frustrerende, og det er mit største problem med dette, det er spillets undergang, men det er det billige køb værd.
Efter at have været frygtelig begejstret for at købe spillet, fandt jeg ud af, at appen ikke ville spille, når den blev købt og downloadet. Jeg ville være mere så glad for at ændre min vurdering, hvis problemet blev løst.
Kan ikke få en refusion Opdatering: Jeg blev kontaktet af udvikleren, som er villig til at hjælpe mig med at få en refusion. DET er god forretning.....5 stjerner på kundeservice!
Grafik og lydspor gør det ret lækkert, god underholdning
Glitch kan ikke bare spille spil betalt for.
Indtil videre kan jeg godt lide det, men jeg giver det 4 stjerner, fordi der altid er plads til forbedringer.
Fungerede godt indtil i går. Får nu fejlmeddelelsen "Download pause"! Jeg prøvede at kontakte e-mailadressen i beskrivelsen. Kom tilbage uden levering. 😭
Jeg kan ikke engang åbne spillet
Dette spil tester din bevidsthed og præcision. Min eneste klage er, at scenerne til tider er for mørke til at se farerne.
Elsker det har spillet det igen og igen i årevis.
Leo's Fortune სათავგადასავლო ojje