Post by hangiovorbimo on Feb 24, 2022 17:23:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode feil penger ▞▞▞
▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
spilte bra nå vil den ikke engang laste ned neste fase etter alle nivåene jeg slo, og nå lar den meg ikke gjøre noe, vil ikke laste ned eller la meg fikse herskapshuset som om jeg jobbet alt for å komme til nivå 600 og så begynte å rot... dette spillet suger
Jeg elsket spillet, men da jeg nådde nivå 2097 har jeg ikke flere oppgaver. Lurer på om det er slutten på spillet ??
Nok en gang, nok et bra spill som blir ødelagt av en annonse etter hver runde! Det er kjedelig og frustrerende og vil rett og slett få folk til å avinstallere, som meg. Det er andre designspill som ikke føler behov for å gjøre dette, bare en sporadisk annonse, noe som er greit, hvorfor finner denne og andre det nødvendig å gå så overhånd? Vil du ikke at folk skal spille??
Jeg bare elsker det. Det føles som å fortsette å spille hele tiden. Jeg har det bare veldig gøy. Jeg bare elsker det hjemmedesignet.
Jeg har akkurat begynt å spille den, vil kommentere med tiden.
Candy Manor - Дизайн дома Казуальные mlem
Jeg gir deg 3 stjerner fordi du har oppgradert, men likevel mistet min tur fordi du avbrøt eller annonser dukker opp
Absolutt ELSKER dette spillet! Kom helt til slutten. Installerte den på nytt for å starte på nytt. Så gøy! Vennligst få ut flere av spillene dine!
Elsker det bortsett fra at det krasjer mye når jeg nærmer meg å klare spillet 🤬
Ok
Helt siden jeg har lastet ned dette spillet har jeg ikke klart å spille det... Det er massevis og alt det der, så stopper det 🤧kjedelig spill for meg fordi jeg gledet meg veldig til å spille det, slik det ble vist her er liker ikke hva som skjer når du laster det ned
Denne appen er flott, jeg liker den, den utvikler hjernen vår, men mange annonser. Så jeg gir bare 4 stjerner
Kjedelig og kostbart, kastet bort dataene mine,
Candy Manor - Home Design የተለመደ omp
Artig spill. Det er veldig enkelt å vinne spill.
Damen i dette spillet har sååååå for mange problemer ville vært fint hvis du bare fikk gjort makeover og oppussing, men neida, du må spille kampspillet først tjene en stjerne for å gjøre noe og de forteller deg fortsatt at det er feil🤣 ikke last ned det er bare å laste ned candy crush eller andre match-spill alle disse make-over-spillene fikk match-spillene i dem hvis vi ville ha matchups eller candy crush, ville vi bare laste dem ned OMG hver siste av dem er fryktelig tar så mye å gjøre en makeover 😑 ikke bry deg
Fint spill bare alt for mange annonser
Morsomt å rydde opp og plukke ut nye møbler og spille spillet og slå nivåene blir vanskeligere for hvert nivå
Jeg elsker spillet, men jeg kommer snart til å slette det, for over 100 nivåer er gjenstanden for spillet sittende fast, det vil være så synd gitt tiden jeg har brukt på spillet, da jeg gjerne vil vite hvor langt jeg kan gå
Jeg elsker dette spillet.. Jeg gir fem stjerner🌟 fordi det er så gøy, veldig hyggelig👌 Men forhåpentligvis lot du oss oppdatere det mer og mer😇😇 Takk🥰
Jeg liker dette spillet, bortsett fra at det ville vært bedre om jeg fikk hvert element for 1 poeng, spesielt på harde nivåer
Likte dette spillet, men det frøs plutselig ved start på en ny dag. Skal avinstallere. Ikke veldig fornøyd
Kan også reklamere og det fryser telefonen min
Candy Manor - Home Design عمومی eyc
Morsomt spill, men når det bremser ned til sakte film, er det irriterende.!!?
Jeg elsket dette spillet helt til jeg kom til der det står samle 1000 stjerner for å gå videre, så det tok meg omtrent en uke å gjøre det, og da spillet samlet inn de 1000 stjernene sa det velkommen til neste dag, men det var ingen flere oppgaver å gå videre veldig skuffet håpet å fortsette, men kan ikke hvis du fikser problemet, jeg vil gi flere stjerner
Morsomt spill, men annonsene er bare så forferdelige
Litt for mye annonser for en full poengsum. Men spillet er enkelt.
Jeg trodde dette spillet ville være avslappende, men nei. Alt jeg fikk var konstante annonser for spill osv. som jeg fant støtende. Vil ikke anbefale
Holder på å låse og lukke. Miste poeng og faktiske stoler og andre ting ellers som spillet tror jeg det var over og jeg visste det ikke. Skulle ha sagt at det var gjort. Jeg avinstallerte den.
Infinitode 2 - Infinite Tower Defense Strategy pwcw
Dette spillet er så urettferdig... De tar 7,8 stjerner for å kjøpe ting, men noen ganger bruker de ikke til å gi ting selv etter å ha betalt stjerner... Bare fordi jeg føler meg så irriterende... Før jeg brukte å like spillet, men nå blir det irriterende 🙂
Kommer til å avinstallere. For mange annonser
Jeg liker spillet, men kunne trenge noen forbedringer
En stjerne er ikke nok på hvert nivå. Vi bør spille 15 nivåer for å bruke stjerner bare for én dag
Normal og det er morsomt og fantastisk å spille. Tar av meg alle tingene mine
Veldig kjedelig spill, må alltid gå tilbake og spille et spill for å få en stjerne
Fordi når jeg trykker for å fortsette kommer den annonsen og det gode spillet, men det er så stort hus og jeg annonserer hvis kommer at du ikke trengte å spille spill, men i spillet kan vi spille så 2 stjerner ...
Elsker dette spillet, men det fryser annenhver runde og tenker på at du skal installere det, hvis du ikke fikser det, stopper det all gleden av spillet
Dette spillet er så uhyggelig, men man tror det er et problem at det kommer annonser om to og to minutter
Candy Manor - Home Design Alkalmi srx
Jeg pusset opp det ene rommet og boksene ble stående vet ikke hva som skjer
det var ikke bra 🥴 i starten ser det bra ut, men etter hvert spill får vi bare 1 start med er BOARING og hvert objekt har 7 til 8 stjerner. Også med dette spillet kan vi ikke høre på sanger da sangen stopper automatisk midt i spillet... noe som er veldig urovekkende og irriterende. Og også hvis du kan legge til effekten av candy crush (som blast n all) kan spillet bli bedre.. vær så snill, se nærmere på disse tingene.✌✨
Jevnt spill.. Jeg forstår imidlertid ikke hvorfor du trenger 4 stjerner bare for å legge gulvet, og alle oppgavene ser ut til å kreve 3 eller 4 stjerner selv for en enkel oppgave. For det andre liker jeg ikke det faktum at du bare kan bruke oppstartsboostere og eksplosiver ved å matche med de samme fargene..synes dette er latterlig..Pls endre disse to funksjonene og gjøre det morsommere og morsommere.. avinstaller for nå.
Fint spill men mange annonser😐
Spillet kunne vært morsomt, men de konstante reklamene tok livet av det for meg! Det er virkelig veldig irriterende! Jeg avinstallerte!
Det er bra til å begynne med, men på høyere nivåer ber det mange stjerner om å bli litt kjedelig
Last ned denne appen hvis du vil ha en som er full av annonser og er kjedelig. Ingenting som det som trakk meg inn for å laste den ned. Bare ikke bry deg. Det er ikke verdt det.
Konstante frafall gjør spillet veldig frustrerende. Jeg liker interiørdesignspill, men jeg kan bare spille ett spill og jeg må åpne spillet igjen, vennligst fiks dette problemet